کانون جهادی زنده یاد کلاته

طبقه بندی موضوعی
  • ۲
  • ۰

حضور یک جوان مومن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، در بین جوانان، در بین مردم، مظهر مجسم آیه‌ی قرآن است. امام خامنه‌ای (حفظه الله)

کانون جهادی زنده یاد کلاته با سابقه برگزاری بیش از 25 اردوی جهادی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، عمرانی و ... در مقاطع مختلف در طول سال و در مناطق محروم کشور اقدام به برگزاری اردوهای جهادی می‌نماید.

این اردوهای جهادی با هدف پیشرفت مناطق محروم در زمینه‌های ذکر شده صورت می‌گیرد و جهادگران از میان دانشجویان نخبه، حافظان و قاریان قرآن و نیز صاحب نظران در عرصه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی در این برنامه‌ها حضور می‌یابند.

این گروه جهادی به حول و قوه الهی در ایام تابستان امسال در نظر دارد در مناطق محروم استان سمنان اقدام به برگزاری یک اردوی ده روزه از تاریخ 10 الی 20 شهریور ماه نماید. داوطلبان گرامی در صورت تمایل به شرکت در این برنامه خداپسندانه می‌توانند به صفحه ثبت نام مراجعه و یا با شماره‌های زیر تماس برقرار کنند.

09105004565

09190115689

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی